Liposukcja ultradźwiękowa

Liposukcja ultradźwiękowa Vaser Lipo

Lipoliza ultradźwiękowa - rewolucja w modelowaniu sylwetki
Smukła, atletycznie wyrzeźbiona sylwetka to jeden ze współczesnych kanonów piękna, za którym chętnie podążają zarówno kobiety jak i mężczyźni niezależnie od wieku. Dieta i ćwiczenia to w tym wypadku podstawa, ale nawet pięknie ukształtowane mięśnie nie zawsze widoczne są pod warstwą powierzchniowego, trudnego do pozbycia się tłuszczu.

Wiemy, jak demotywujące może to być dla kogoś, kto regularnie dba o figurę. Dlatego mamy dla ciebie coś wyjątkowego – rewolucyjną metodę odsysania tłuszczu Vaser Lipo. Dzięki niej szybko i bezboleśnie pozbędziesz się nadmiaru tkanki tłuszczowej, aby twoje mięśnie widoczne były przez jędrną i elastyczną skórę.

Liposukcja ultradźwiękowa Vaser Lipo pozwala modelować złogi tłuszczu w pożądany sposób. Delikatna energia ultradźwięków nakierowywana jest bezpośrednio na tkankę tłuszczową, nie uszkadzając nerwów, naczyń krwionośnych ani tkanki łącznej. Przyspiesza to czas rekonwalescencji oraz pozwala osiągnąć spektakularne efekty.

Modelowanie sylwetki tą metodą daje niesamowite możliwości, ponieważ odessany tłuszcz w 90% przypadków nadaje się do ponownego wszczepienia. Dzięki temu możesz przy okazji wymodelować inne partie ciała, na przykład twarz, biust czy pośladki.

Dodatkową korzyścią Vaser Lipo jest efekt obkurczenia i ujędrnienia skóry, niemożliwy do osiągnięcia przy tradycyjnych metodach liposukcji. To właśnie zastosowanie technologii ultradźwięków pozwala na uzyskanie takiego rezultatu.

W odróżnieniu od tradycyjnej liposukcji, liposukcja ultradźwiękowa Vaser Lipo jest zabiegiem prawie bezbolesnym, o małym ryzyku powikłań. Zapewnia przy tym dużo szybszy powrót do codziennej aktywności.

Lipoliza ultradźwiękowa - ważne informacje
Czas trwania zabieguokoło 2-5 godzin
Wymagane badaniagrupa krwi, morfologia, OB, wskaźniki krzepnięcia (APTT i INR), kreatynina, poziom glukozy, elektrolity (Na, K), badanie ogólne moczu, szczepienie p/WZW B, Bilirubina, ALAT, ASPAT
Znieczuleniemiejscowe, dożylne lub ogólne