Plastyka ramion

Plastyka ramion - pokochaj ubrania bez rękawów

Odchudzanie to dobry sposób, aby cieszyć się smukłą sylwetką. Jednak intensywna utrata wagi bywa również często powodem utraty jędrności skóry w miejscach, które wcześniej wypełniała tkanka tłuszczowa. Narażone są na to szczególnie okolice ramion, gdzie nadmiar wiotkiej skóry jest siłą rzeczy bardziej widoczny. Zamiast unikać ubrań bez rękawów, pozbądź się problemu. Jeżeli dodatkowo połączysz zabieg z liposukcją, efekt może być naprawdę spektakularny.

Plastyka ramion przeprowadzana jest w znieczuleniu ogólnym dotchawiczym. Zabieg polega na usunięciu zbędnej skóry z okolic ramion, co z czasem skutkuje ujędrnieniem tego obszaru. Aby uniknąć powstania krwiaka, po zabiegu w miejscu nacięć pod skórą pozostawiane są dreny. Usuwa się je, a także zmienia opatrunek, podczas wizyty kontrolnej w klinice po 2-3 dniach od zabiegu.

Przez kilka tygodni po zabiegu może być widoczna opuchlizna oraz zasinienia operowanych okolic. Przez ten czas należy unikać wykonywania gwałtownych ruchów oraz podnoszenia ciężkich rzeczy.

Plastyka ramion - ważne informacje
Czas trwania zabiegu60 - 120 min.
Wymagane badaniagrupa krwi, morfologia, OB, wskaźniki krzepnięcia (APTT i INR), kreatynina, poziom glukozy, elektrolity (Na, K), badanie ogólne moczu, szczepienie p/WZW B, EKG
Znieczulenieogólne
Pobyt w klinice1 doba
Rekonwalescencja14 dni