Kriolipoliza CoolTech

Odchudzanie przez zamrażanie

Jest wiele sposobów na pozbycie się zbędnej tkanki tłuszczowej. Innowacyjna technologia CoolTech firmy COCCON Medical należy do najskuteczniejszych. Jest przy tym nieinwazyjna i bezbolesna, a więc idealna dla pacjenta, który nie odczuwa dyskomfortu, a efekty zauważa już po pierwszym zabiegu.
Podczas zabiegu dzięki odpowiednio zaprogramowanej ekspozycji tkanki tłuszczowej na zimno następuje selektywne jej uszkadzanie, które nie dotyczy leżącej powyżej skóry właściwej ani naskórka. Po zakończeniu procesu chłodzenia, martwe adipocyty są uwalniane do układu limfatycznego, a następnie metabolizowane i wydalane w naturalnym procesie fizjologicznym.

Kriolipoliza CoolTech jest nowatorską technologią, umożliwiającą precyzyjne kontrolowanie chłodzenia, a więc nie powodującą skutków ubocznych w postaci siniaków i zaczerwienienia skóry. Temperatura zabiegowa jest stała i wynosi -8st.C. Dokładnie określony czas chłodzenia zapewnia skuteczność terapii, bez ryzyka uszkodzenia innych tkanek.

Czas trwania zabieguok. 60 min/obszar
Wymagane badania-------
Znieczulenie-------
Pobyt w klinicewyjście od razu po zabiegu