Masaż ciśnieniowy

Uzdrawiające działanie drenażu limfatycznego

Jeżeli dokuczają ci problemy z krążeniem, często masz uczucie spuchniętych i ciężkich nóg, drenaż limfatyczny może być dla ciebie doskonałym rozwiązaniem. Nie tylko przyniesie ci ulgę, ale również zadziała terapeutycznie przywracając prawidłowe funkcjonowanie układów limfatycznego i żylnego.

W naszej klinice zabiegi drenażu limfatycznego wykonujemy nowoczesnym i skutecznym aparatem Lymphastim, który działa na zasadzie sekwencyjnego masażu uciskowego. System ten z powodzeniem wykorzystuje się w rehabilitacji, praktyce lekarskiej oraz zabiegach kosmetycznych.

Specjalne aplikatory z zachodzącymi na siebie komorami zapewniają delikatny masaż, który likwiduje przewlekłe obrzęki, niewydolność żył czy niedokrwienność nóg oraz zapobiega powstawaniu żylaków. Stanowi także doskonałe uzupełnienie opieki pooperacyjnej, a przede wszystkim pomaga pacjentom wrócić do normalnego funkcjonowania.

Największe zalety systemu Lymphastim to natychmiastowe rezultaty masażu oraz przyjazna forma terapii, nie wymagająca wsparcia farmakologicznego.

Czas trwania zabieguok. 30-60 minut
Wymagane badania-------
Znieczulenie-------
Pobyt w klinicewyjście od razu po zabiegu