Kwas hialuronowy

Naturalne odmłodzenie

Zmarszczki to naturalny stan w pewnym wieku, co wcale nie znaczy, że musisz się na nie godzić. W dzisiejszych czasach można się ich pozbyć w równie naturalny sposób, wykorzystując substancję występującą w każdym żywym organizmie, nieocenioną jeśli chodzi o kondycję skóry – kwas hialuronowy.
Jego główne zadanie ustrojowe polega na wiązaniu wody. Jedna cząsteczka kwasu potrafi zatrzymać nawet 250 cząsteczek wody, dzięki czemu skóra jest odpowiednio nawilżona, jędrna i sprężysta. Jednak z wiekiem kwasu hialuronowego w ciele ubywa, co przyczynia się do odwodnienia skóry i powstawania zmarszczek. Dzięki osiągnięciom medycyny estetycznej możemy uzupełniać te braki.
Preparaty kwasu hialuronowego podawane do głębszych warstw skóry to naturalny wypełniacz. Można za ich pomocą powiększać usta, redukować zmarszczki, wypełniać zapadnięcia na twarzy, bruzdy nosowo-wargowe, zmarszczki wokół ust, zagłębienia brody, opadające policzki czy zapadnięte skronie. Doskonale nadaje się też do likwidacji wiotkości płatka ucha, lwiej bruzdy, poziomych zmarszczek czoła oraz innych tego typu zabiegów.
Kwas hialuronowy jest dobrze tolerowany przez organizm, a rezultaty zabiegów natychmiastowe. Po 10 – 12 miesiącach preparat jest rozkładany przez obecne w ciele enzymy, dlatego dla utrzymania efektu zabiegi należy powtarzać.

Czas trwania zabieguok. 30-60 minut
Wymagane badania--------
Znieczuleniemiejscowe
Pobyt w klinicewyjście od razu po zabiegu