Laser frakcyjny CO2

Całkowita i trwała regeneracja skóry

Chyba wszyscy, kiedy coś robimy, lubimy, żeby efekty były szybkie i zauważalne. Dlatego zabiegi wykonywane laserem eCO2 firmy LUTRONIC® należą do ulubionych zarówno wśród pacjentów jak i lekarzy. Już po pierwszym zabiegu widać wyraźną poprawę kondycji skóry, a rezultaty postępują w czasie i nie będzie żadnej przesady w nazwaniu ich spektakularnymi.
Laser frakcyjny CO2 to ultra nowoczesne urządzenie służące do trwałej i całkowitej regeneracji skóry oraz intensywnej stymulacji syntezy nowego kolagenu. Frakcyjne wygładzanie skóry redukuje drobne zmarszczki, poprawia odcień i teksturę skóry, przywraca jej jędrność i zamyka duże pory. Laser frakcyjny spłyca również głębokie zmarszczki i blizny.

Wskazania do zabiegu:

1) Odmładzanie skóry

• wiotkość skóry – głębokie zmarszczki
  • drobne zmarszczki, w tym zmarszczki wokół oczu i zmarszczki wokół ust
  • poszerzone pory i niejednolity odcień skóry
2) Blizny
  • potrądzikowe
  • pooparzeniowe
  • pooperacyjne i pourazowe
  • blizny przerosłe i keloidy
  • rozstępy

3) Przebarwienia, plamy starcze, niejednorodny koloryt skóry

Zabiegi mogą być wykonywane na wszystkich częściach ciała: na całej twarzy (wraz z powiekami), szyi, dekolcie, dłoniach oraz każdym obszarze dotkniętym bliznami, rozstępami czy zmarszczkami.
Zabieg przeprowadzany jest w znieczuleniu miejscowym, dlatego nie jest on szczególnie bolesny. Krem znieczulający nakłada się na 30–40 minut przed zabiegiem. Następnie mikroskopijna, prowadzona skanerem wiązka laserowa „dziurkuje” skórę tysiącami mikro kraterów, pozostawiając pomiędzy nimi siatkę nieuszkodzonej tkanki. Od tych nieuszkodzonych stref rozpoczyna się gwałtowny proces gojenia, w trakcie którego następuje intensywna regeneracja skóry.

W trakcie zabiegu zostaje naruszone tylko 20% poddanego mu obszaru, co daje krótki czas regeneracji i minimalizuje ryzyko wystąpienia powikłań. Bezpośrednio po zabiegu może pojawić się punktowe krwawienie oraz rumień, utrzymujący się zwykle do 3 dni i całkowicie ustępujący w ciągu tygodnia. Złuszczanie trwa zazwyczaj od 3 do 7 dni, a całkowite zagojenie się ran do 2 tygodni. Wtedy można już zaobserwować wyraźną poprawę wyglądu skóry. A to dopiero początek. Tworzenie nowego kolagenu odbywa się bowiem nadal i trwa od 3 do 6 miesięcy. Przez cały ten czas skóra stale poprawia swój wygląd, aby po 6 miesiącach osiągnąć pełen rezultat terapii.

Żeby doprowadzić do pełnej wymiany skóry na nową, zabieg należy powtórzyć 2-4 razy w odstępach 4-5 tygodni (w zależności od tego jak inwazyjny był poprzedni zabieg).

Czas trwania zabiegu15-90 min (w zależności od powierzchni)
Wymagane badania--------
Znieczuleniemiejscowe
Pobyt w klinicewyjście od razu po zabiegu