Lipoliza iniekcyjna

Wymodeluj sylwetkę skutecznie i bez wysiłku

Czy można skutecznie, bez wysiłku, a przy tym całkowicie bezpiecznie pozbyć się zbędnych kilogramów? Oczywiście, że tak! I nie jest to kolejna „dieta cud”, a profesjonalny zabieg medycyny estetycznej. Szybka utrata kilku centymetrów w talii czy obwodzie uda to dobry, bo bardzo motywujący początek regularnego dbania o sylwetkę.

Likwidowanie tkanki tłuszczowej (lipoliza iniekcyjna) to nic innego jak nieinwazyjne modelowanie sylwetki, polegające na podaniu zastrzyków z substancji powodującej rozpuszczanie komórek tłuszczowych. W miejscu wstrzyknięcia powstaje zamierzony i kontrolowany lekki stan zapalny tkanki tłuszczowej. „Obrzęknięte” komórki pękają, a uwolnione z nich tłuszcze przechodzą do krwi, z którą trafiają do wątroby, gdzie są rozkładane, a następnie wydalane z organizmu.

Lipoliza iniekcyjna jest w pełni bezpiecznym zabiegiem wykonywanym przez lekarza i nie wymaga od pacjenta specjalnych przygotowań. Po wstrzyknięciu preparatu zazwyczaj pojawia się zaczerwienienie i obrzęk, czasem także zasinienia po nakłuciach igłą. Miejsce poddane zabiegowi staje się wrażliwsze na dotyk lub ucisk, może również wystąpić świąd skóry czy lekki ból. Taka reakcja utrzymuje się zazwyczaj do kilku dni po zabiegu. Dolegliwości te możemy zmniejszyć zażywając leki antyhistaminowe oraz tradycyjne środki przeciwbólowe.

Efekt serii zabiegów to zazwyczaj utrata 4-5 cm w obwodzie w miejscu podania preparatu. W przypadku niewielkiej ilości tkanki tłuszczowej, aby go osiągnąć, wystarczą zwykle 2-3 zabiegi. Jeżeli jednak tkanka tłuszczowa jest gruba i obfita, ilość zabiegów musi być zdecydowanie większa. Odstępy pomiędzy nimi powinny wynosić 3 -4 tygodnie. Jako uzupełnienie terapii polecamy zastosowanie masażu limfatycznego, który przyspieszy usuwanie tłuszczu z komórek i ułatwi jego transport przez naczynia chłonne.

WSKAZANIA:

• podwójny podbródek
  • fałd tłuszczu na brzuchu
  • tłuszcz na udach, zbyt szerokie uda
  • tłuszcz na pośladkach, zbyt grube pośladki
  • gruby, otłuszczony, tzw. „byczy” kark
  • tłuszcz wokół pach, poduszeczki tłuszczu w okolicy pach
  • tłuszcz na kolanach, zbyt grube kolana
  • modelowanie sylwetki
  • kończyny górne w okolicy tricepsu
  • ginekomastia męska
  • biodra