Miękki lifting

Mała ingerencja – duża zmiana

Duże zmiany często zaczynają się od małych kroków. Nadanie właściwego owalu twarzy nie zawsze musi oznaczać konieczność poddania się zabiegom chirurgicznym. Czasem aby osiągnąć zamierzony efekt, wystarczy tylko niewielka ingerencja. Jest to możliwe dzięki najnowszym metodom medycyny estetycznej, takim jak miękki lifting, umożliwiający modelowanie twarzy bez użycia skalpela.

Miękki lifting pozwala na podciągnięcie owalu, spłycenie bruzd nosowo – wargowych, nadanie miękkości i prawidłowych wypukłości twarzy. Skóra staje się nawilżona, napięta i wypoczęta, wymodelowana i odmłodzona.

Miękki lifting polecamy osobom pragnącym:

• odtworzyć prawidłowe proporcje i symetrię twarzy
  • wymodelować policzki lub podbródek
  • wymodelować owal twarzy, zlikwidować tzw. „chomiki”

Zabieg, poprzedzony dokładną oceną proporcji twarzy, trwa około 30 minut. Polega na przywróceniu właściwej objętości i położenia tkanek miękkich (czyli ich wolumetrycznym wypełnieniu) oraz korekcji owalu twarzy za pomocą kwasu hialuronowego. Kwas wprowadza się za pomocą specjalnej, miękkiej, tępo zakończonej igły – kaniuli. Dzięki swoim higroskopijnym właściwościom kwas hialuronowy działa jak gąbka – pobiera wodę z otaczającego środowiska zwiększając swoją objętość.

Pierwsze efekty zabiegu widoczne są natychmiast, a pełny rezultat ujawnia się stopniowo w ciągu miesiąca i utrzymuje od 1 do 2 lat.

Czas trwania zabieguok. 60 minut
Wymagane badania--------
Znieczuleniemiejscowe
Pobyt w klinicewyjście od razu po zabiegu