Radiesse

Naturalne odmłodzenie

Radiesse  to zabieg, który oprócz działania wypełniającego, służy do modelowania konturu twarzy. Zwiększa gęstość skóry, poprawia jej strukturę, jednak bez nadmiernego dodawania objętości.

Efekty po zabiegu są natychmiastowe i utrzymują się zazwyczaj ponad rok, a u wielu pacjentów dłużej. Głównym składnikiem preparatu jest hydroksyapatyt wapnia o unikalnym i opatentowanym składzie, identyczny z tym, jaki występuje w ludzkich kościach i zębach. To gwarantuje pełne bezpieczeństwo zabiegu.

Dzięki specjalnemu nośnikowi żelowemu możliwy jest natychmiastowy efekt wypełnienia, widoczny tuż po zabiegu. Z czasem (około 4 miesiące) żel zostaje pochłonięty przez makrofagi i znika, ale jego miejsce zajmuje nowy kolagen wyprodukowany przez fibroblasty. Produkcja nowego kolagenu odbywa się wokół mikrocząsteczek hydroksyapatytu wapnia, które tworzą w tkankach „rusztowanie” i są swoistym czynnikiem stymulującym produkcję włókien kolagenowych. Dzięki temu skóra naturalnie się odmładza, staje się grubsza i bardziej elastyczna.

Radiesse może być stosowany do wypełnienia umiarkowanych i głębokich bruzd nosowo-wargowych, bródkowo-wargowych, obszarów jarzmowych oraz poprawy kształtu i konturu twarzy, w tym także nosa. Radiesse stosuje się również do odmładzania grzbietowej powierzchni rąk, bowiem dłonie podobnie jak twarz zdradzają upływ czasu. Na ich zewnętrznej stronie coraz wyraźniej odznaczają się naczynia i kości. Utraconą objętość można odzyskać dzięki zabiegowi Radiesse.

Decydując się na zabieg, nie ma potrzeby wykonywania testów antyalergicznych, preparat nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego. Radiesse jest w 100% biokompatybilny tj. wchłania się  sposób naturalny. Zazwyczaj wystarczy jeden zabieg, ale po 3-4 miesiącach zaleca się konsultację lekarską, podczas której lekarz dokona oceny i w razie potrzeby wykona zabieg uzupełniający. Pacjenci z reguły zaraz po wypełnieniu wracają do pełnej aktywności. Możliwe objawy niepożądane takie jak obrzęk, ból, zasinienia czy zaczerwienienie ustępują zwykle po 2-3 dniach.

Czas trwania zabieguok. 30-60 minut
Wymagane badania--------
Znieczuleniemiejscowe
Pobyt w klinicewyjście od razu po zabiegu