Chirurgia plastyczna sylwetki

Lifting dłoni

Zadbaj o swoje ręce i wyglądaj młodziej

Co najbardziej pokazuje nasz wiek? Na pierwszym miejscu wymieniamy twarz. Makijaż, liczne zabiegi chirurgii plastycznej i medycyny estetycznej pozwalają oszukać upływający czas. Zapominamy jednak o dłoniach, a to one są ważną wizytówką naszego wieku.

Lipofiling dłoni, czyli przeszczep tkanki tłuszczowej na grzbiet dłoni to zabieg pozwalający przywrócić utraconą objętość tkanki podskórnej dłoni oraz poprawić jakość skóry. Uzyskany efekt to ręce młodsze o wiele lat.

W trakcie zabiegu pobierana jest tkanka tłuszczowa Pacjenta, która następnie przeszczepiana jest na powierzchnię grzbietową rąk. Lifting dłoni nie tylko przywraca utraconą z wiekiem objętość tkanki podskórnej ale również znacząco poprawia jakość skóry.

Czas trwania zabiegu około 1 godziny
Wymagane badania grupa krwi, morfologia, wskaźniki krzepnięcia (APTT i INR), kreatynina, poziom glukozy, elektrolity (Na, K), badanie ogólne moczu, szczepienie p/WZW B
Znieczulenie sedacja dożylna
Pobyt w klinice wyjście w dniu zabiegu