Chirurgia plastyczna sylwetki

Plastyka ramion

Pokochaj ubrania bez rękawów

Odchudzanie i utrata wagi w niektórych przypadkach wiążę się z utratą jędrności skóry. Narażone są na to szczególnie okolice ramion, gdzie nadmiar wiotkiej skóry jest często widoczny. Ramiona tracą jędrność również na skutek zmian jakości skóry z wiekiem. U niektórych, kobiet w okolicy ramion gromadzi się nadmiar tkanki tłuszczowej -   wówczas zabieg możemy połączyć z liposukcją, aby efekt był jeszcze lepszy.

Plastyka ramion przeprowadzana jest w znieczuleniu ogólnym, polega na usunięciu zbędnej skóry z okolic ramion, co z czasem skutkuje ujędrnieniem tego obszaru. Aby uniknąć powstania krwiaka, po zabiegu w miejscu nacięć pod skórą pozostawiane są dreny. Usuwa się je, a także zmienia opatrunek, podczas wizyty kontrolnej w klinice po 2-3 dniach od zabiegu.

Przez kilka tygodni po zabiegu może utrzymywać się obrzęk i zasinienie. Przez ten czas należy unikać wykonywania gwałtownych ruchów oraz wysiłku fizycznego.

Czas trwania zabiegu 120 - 210 min
Wymagane badania grupa krwi, morfologia, wskaźniki krzepnięcia (APTT i INR), kreatynina, poziom glukozy, elektrolity (Na, K), badanie ogólne moczu, szczepienie p/WZW B, EKG
Znieczulenie ogólne
Pobyt w klinice 1 doba