Fizjoterapia

Pozwól się sobą zaopiekować

W naszych klinikach przywiązujemy dużą wagę nie tylko do operacji, ale również do opieki pooperacyjnej. Standardowo wszyscy pacjenci konsultowani są przez fizjoterapeutę, który uczy właściwego postępowania po operacji oraz dobiera dodatkowe zabiegi przyspieszające gojenie i umożliwiające uzyskanie lepszego efektu operacji. Stosujemy masaże, fale uderzeniową, ultradźwięki, kinesio – taping, elektroterapie, kinezyterapie. Wykonujemy również kriolipolizę, czyli bezbolesne uszczuplanie miejscowo nagromadzonej tkanki tłuszczowej przy użyciu zimna.

Jesteśmy wysoko wyspecjalizowaną jednostką fizjoterapii działającą jako uzupełnienie działania operacyjnego. Zgodnie z nowoczesnymi trendami w medycynie działamy aktywnie. Nie czekamy aż samo się zagoi, co pokazuje świetne efekty.

Wykorzystujemy czas po operacji, zmierzając do tego, aby zapewnić naszym pacjentom: bezpieczeństwo, komfort i optymalne efekty estetyczne.  Potrafimy to zrobić skutecznie, bo mamy duże doświadczenie. Nasze działania przyspieszają i usprawniają proces gojenia, gdy zachodzi on prawidłowo. Jednak, nawet gdy pojawiają się komplikacje, potrafimy je wcześniej wykryć i usunąć. Przeciwbólowe działania fizjoterapii są bardzo skuteczne. Stanowią doskonałe uzupełnienie, a nawet alternatywę dla farmakoterapii. Dzięki temu nasi pacjenci rzadko i krótko narzekają na ból nawet po dużych operacjach.

Aby być skutecznymi, oprócz umiejętności, musimy dysponować dobrymi narzędziami. Bardzo dbamy o to, aby używać tych najlepszych. Ważne jest dla nas aby każdy pacjent był traktowany indywidualnie, wedle potrzeby swojej i swojego ciała. Dlatego każdy ma specjalnie dla niego dobrane zestawy zabiegowe. Działamy zgodnie z najlepszymi standardami medycznymi, zawsze w ścisłej współpracy z  chirurgiem.

W naszych klinikach procedury fizjoterapii są podzielone na pakiety podstawowe i dodatkowe.Dzięki tym zabiegom zmniejszone jest ryzyko powikłań - tkanki goją się sprawniej i szybciej, a blizny stają są jeszcze mniej wyczuwalne i widoczne.

Jeżeli jesteś pacjentem operowanym w jednym z naszych ośrodków, masz zapewniony podstawowy pakiet zabiegów pooperacyjnych, jako integralną część procedury operacyjnej. W tym pakiecie działamy przeciwbólowo, przyspieszamy integrację tkanek i prowadzimy profilaktykę powikłań. Pooperacyjna przebudowa tkanek to proces wielomiesięczny. Wtedy są one plastyczne. W tym okresie zabiegami fizykalnymi i masażem można modelować ich wygląd. Do tego służą zabiegi dodatkowe. Dzięki nim ślady pooperacyjne (blizny i nierówności) są jeszcze mniej widoczne, wyczuwalne i nie powinny stanowić problemu.

Jeżeli jesteś pacjentem operowanym poza naszym ośrodkiem i chcesz skorzystać z naszej pomocy, również zapraszamy.

Najlepiej przyjdź do nas przed operacją. Przygotujemy Cię do niej tak, jak pacjenta operowanego u nas. Przygotowanie znacznie ułatwia gojenie tkanek. Skontaktujemy się też z Twoim chirurgiem i uwzględnimy jego zalecenia w procedurze rehabilitacyjnej przygotowanej specjalnie dla Ciebie.