Chirurgia plastyczna twarzy

Implanty twarzowe

Umów się na konsultację

Pokochaj swoje lustrzane odbicie

Twarz to najbardziej wyeksponowana część naszego ciała, wizytówka, która pomaga nam nabywać nowe kontakty towarzyskie. Dlatego wygląd twarzy dla większości osób jest tak ważny. W pewnym stopniu możemy poprawić rysy naszej twarzy przy użyciu implantów twarzowych. Wszczepiając implanty możemy m.in.: uwypuklić kości policzkowe, skorygować zapadnięte policzki, cofniętą brodę. Możemy je również wykorzystać w przypadku niedorozwoju żuchwy.

W naszym Centrum dostępne są różne rodzaje implantów - wykorzystywane w chirurgii rekonstrukcyjnej oraz estetycznej. Implanty dobierane są indywidualnie, podczas konsultacji. Operacje modelowania twarzy implantami można połączyć z innymi zabiegami, np.: liftingiem twarzy. Zabieg przeprowadzany jest w sposób pozwalający uzyskać jak najbardziej naturalny efekt — bez widocznych śladów ingerencji chirurgicznej. Podczas operacji chirurg wykonuje malutkie nacięcia w pobliżu miejsca umieszczenia implantu, tj.: bruzda podbródka, dolna powieka, wnętrze jamy ustnej na linii dziąseł. Po zakończeniu implantacji zszywa się nacięcia i zakłada opatrunek.

Po przebytym zabiegu twarz jest widocznie zaczerwieniona. Może wystąpić zasinienie i obrzęk, który będzie utrzymywał się maksymalnie do 10 dni po operacji, maskując efekt zabiegu. Okres rekonwalescencji trwa od 7 do 10 dni. W tym czasie znacznie utrudnione jest gryzienie i przeżuwanie — nie należy wykonywać nagłych ruchów mimicznych.

Możliwe powikłania to infekcja czy przemieszczenie się implantu — w takim przypadku konieczna jest reoperacja.

Warunkiem przeprowadzenia opisanej operacji jest dobry stan zdrowia i prawidłowe wyniki podstawowych badań laboratoryjnych. Bezwzględnymi przeciwwskazaniami są zaburzenia krzepliwości, nieregulowana cukrzyca oraz infekcja ropna skóry i błon śluzowych.

Alternatywną formą korekcji rysów twarzy implantami jest przeszczep autogennej tkanki tłuszczowej w wybrane części twarzy.

Czas trwania zabiegu około 90 minut
Wymagane badania grupa krwi, morfologia, wskaźniki krzepnięcia (APTT i INR), kreatynina, poziom glukozy, elektrolity (Na, K), badanie ogólne moczu, szczepienie p/WZW B, EKG
Znieczulenie miejscowe lub ogólne
Pobyt w Centrum 1 doba
Rekonwalescencja 7 dni
Zdjęcie szwów w piątej dobie po zabiegu
Zmiana opatrunków W piątej dobie
Przeciwwskazania skazy naczyniowe, zaburzenia krzepliwości, nieuregulowane nadciśnienie tętnicze, nieuregulowana cukrzyca, choroby serca, infekcja ropna skóry i śluzówek.

Implanty twarzowe przed i po

Facial Implants przed i po - zabieg

Implanty twarzowe - Cena