Chirurgia plastyczna twarzy

Umów się na e-konsultację

konstancin@drszczyt.pl

Pokochaj swoje lustrzane odbicie

Twarz to najbardziej wyeksponowana część naszego ciała, wizytówka, która pomaga nam nabywać nowe kontakty towarzyskie. Dlatego wygląd twarzy dla większości osób jest tak ważny. W pewnym stopniu możemy poprawić rysy naszej twarzy przy użyciu implantów twarzowych. Wszczepiając implanty możemy m.in.: uwypuklić kości policzkowe, skorygować zapadnięte policzki, cofniętą brodę. Możemy je również wykorzystać w przypadku niedorozwoju żuchwy.

W naszym Centrum dostępne są różne rodzaje implantów - wykorzystywane w chirurgii rekonstrukcyjnej oraz estetycznej. Implanty dobierane są indywidualnie, podczas konsultacji. Operacje modelowania twarzy implantami można połączyć z innymi zabiegami, np.: liftingiem twarzy. Zabieg przeprowadzany jest w sposób pozwalający uzyskać jak najbardziej naturalny efekt — bez widocznych śladów ingerencji chirurgicznej. Podczas operacji chirurg wykonuje malutkie nacięcia w pobliżu miejsca umieszczenia implantu, tj.: bruzda podbródka, dolna powieka, wnętrze jamy ustnej na linii dziąseł. Po zakończeniu implantacji zszywa się nacięcia i zakłada opatrunek.

Po przebytym zabiegu twarz jest widocznie zaczerwieniona. Może wystąpić zasinienie i obrzęk, który będzie utrzymywał się maksymalnie do 10 dni po operacji, maskując efekt zabiegu. Okres rekonwalescencji trwa od 7 do 10 dni. W tym czasie znacznie utrudnione jest gryzienie i przeżuwanie — nie należy wykonywać nagłych ruchów mimicznych.

Możliwe powikłania to infekcja czy przemieszczenie się implantu — w takim przypadku konieczna jest reoperacja.

Warunkiem przeprowadzenia opisanej operacji jest dobry stan zdrowia i prawidłowe wyniki podstawowych badań laboratoryjnych. Bezwzględnymi przeciwwskazaniami są zaburzenia krzepliwości, nieregulowana cukrzyca oraz infekcja ropna skóry i błon śluzowych.

Alternatywną formą korekcji rysów twarzy implantami jest przeszczep autogennej tkanki tłuszczowej w wybrane części twarzy.

Czas trwania zabiegu około 90 minut
Wymagane badania grupa krwi, morfologia, wskaźniki krzepnięcia (APTT i INR), kreatynina, poziom glukozy, elektrolity (Na, K), badanie ogólne moczu, szczepienie p/WZW B, EKG
Znieczulenie miejscowe lub ogólne
Pobyt w klinice 1 doba
Rekonwalescencja 7 dni
Zdjęcie szwów w piątej dobie po zabiegu
Zmiana opatrunków W piątej dobie
Przeciwwskazania skazy naczyniowe, zaburzenia krzepliwości, nieuregulowane nadciśnienie tętnicze, nieuregulowana cukrzyca, choroby serca, infekcja ropna skóry i śluzówek.

Implanty twarzowe przed i po

Facial Implants przed i po - zabieg

Implanty twarzowe - Cena