Co robimy dla Waszego bezpieczeństwa

Umów się na e-konsultację

+48 22 654 90 60

konstancin@drszczyt.pl

Co robimy byście byli bezpieczni?

 

Szanowni Pacjenci, przygotowaliśmy procedury, które przeszły zewnętrzny, kompleksowy audyt. Ich wdrożenie i kontrola trwały ponad dwa tygodnie. W tym czasie przeanalizowaliśmy wiele możliwych scenariuszy, tak aby maksymalnie zabezpieczyć Was oraz cały personel przed transmisją wirusa. Jesteśmy pewni, że zrobiliśmy wszystko by ograniczyć ryzyko do minimum.

 

Fundamentem naszych działań jest wdrożony reżim sanitarny i kilka kluczowych zmian w funkcjonowaniu kliniki. Warto pamiętać, że zawsze byliśmy liderem jakości usług i bezpieczeństwa naszych pacjentów.

 

My dla Was

 

    1.     Cały personel kliniki nosi maski - jest to wymóg nałożony na wszystkie szpitale. Proste zabezpieczenie, które chroni każdego z nas przed transmisją wirusa.

    2.     Nasz personel pracuje wyłącznie w naszych klinikach.  Transmisja wirusa przez personel medyczny to przeszło 30% zakażeń w Polsce. Z tego powodu staramy się maksymalnie chronić nas i naszych pacjentów.

    3.     W klinice mamy kilkadziesiąt punktów odkażania rąk. My odkażamy nasze dłonie dla Was, Wy swoje dla Nas.

    4.     Kilkadziesiąt razy na dobę odkażane są klamki oraz pozostałe powierzchnie, jest to prosta ale ważna forma eliminacji wirusa.

    5.     Każda wizyta Pacjenta w naszej klinice poprzedzona jest telefonicznym wywiadem epidemiologicznym zebranym przez przeszkoloną w tym celu asystentkę. Te kilka prostych pytań zadajemy w trosce o Wasze zdrowie i bezpieczeństwo. Wywiad jest podstawowym kryterium w identyfikacji potencjalnie zakażonych osób.

    6.     Podzieliliśmy czas pracy naszej kliniki na przedziały czasowe i ograniczyliśmy kontakt między Pacjentami do całkowitego minimum. Pacjenci przygotowujący się do operacji, Pacjenci w okresie pooperacyjnym oraz udający się na zabiegi z zakresu medycyny estetycznej - przyjmowani są w wyznaczonych godzinach. Szczególnie chronimy Pacjentów w okresie pooperacyjnym. 

    7.     Wydłużyliśmy czas przewidziany na każdą wizytę, tak aby nie dochodziło do opóźnień. W recepcji w jednym czasie przebywa minimalna liczba Pacjentów. Prosimy również, o niezabieranie osób towarzyszących.

    8.     Każdy Pacjent i członek personelu wchodząc do kliniki ma mierzoną temperaturę.

    9.     Całkowicie rozdzieliliśmy część szpitalną i ambulatoryjną naszej kliniki. Ma to kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa Pacjentów szczególnie w okresie okołoperacyjnym. 

    10.   Każdy Pacjent przed operacją ma wykonywany test na obecność koronawirusa. Operacja może wpłynąć na odporność w okresie pooperacyjnym, chcemy więc wiedzieć, że ryzyko zabiegu nie jest zwiększone.

    11.   Dla Waszego komfortu - każda sala jest jednoosobowa. Można więc zdjąć maskę, i poczuć się jak w domu. :)

    12.   Zalecamy aby w okresie pooperacyjnym pozostać w domu i informować personel kliniki o wystąpieniu jakichkolwiek niepokojących objawów. 

 

 

Wy dla Nas

 

    1.     Pacjenci w klinice noszą maski podczas kontaktu z personelem. Oczywiście nie muszą ich nosić w swoich (jednoosobowych) pokojach.

    2.     W klinice mamy kilkadziesiąt punktów odkażania rąk. My odkażamy nasze dłonie dla Was, Wy swoje dla Nas.

    3.     Wizytę w klinice poprzedza telefoniczny wywiad epidemiologiczny zbierany przez przeszkoloną w tym celu Asystentkę. Pamiętajcie, że te kilka minut jakie na to poświęcicie decyduje o Waszym i Naszym bezpieczeństwie.

    4.     Wizyty pooperacyjne, zabiegi ambulatoryjne i przyjęcia do szpitala odbywają się o określonych porach dnia.

    5.     Punktualność w dzisiejszych czasach ma kluczowe znaczenie. Dokładne planowanie godziny wizyty to Wasz komfort i bezpieczeństwo oraz unikanie zbędnych kontaktów.

    6.     Każdy członek personelu wchodząc do szpitala ma mierzoną temperaturę.

    7.     Wszyscy Pacjenci przebywający w na oddziale mają ujemną diagnostykę w kierunku zakażenia wirusem - Wasze bezpieczeństwo to nasz priorytet.

    8.     Dla Waszego komfortu - każda sala jest jednoosobowa. Można więc zdjąć maskę, i poczuć się jak w domu. Pamiętajcie jednak, że maska musi być założona podczas kontaktu z personelem i innymi Pacjentami. 

    9.     W okresie pooperacyjnym bądźcie w kontakcie z lekarzem prowadzącym lub personelem kliniki informując o wszystkim co Was niepokoi lub zastanawia. Musicie cały czas czuć się w pełni bezpiecznie.

10. Przyjęcia Pacjentów do zabiegów operacyjnych odbywają się w godzinach 10.00 – 11.00. Jeśli wszyscy będziemy punktualni, unikniemy zbędnych kontaktów w klinice.

11. Wypisy Pacjentów odbywają się w godzinach 8.00 – 10.00. Jeśli będą zmuszeni Państwo pozostać dłużej prosimy zgłosić to personelowi kliniki.

 

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Polityka prywatności