Fizjoterapia

Masaż antycellulitowy

Cellulit to problem, z którym mierzą się przede wszystkim kobiety i to bez względu na wiek  czy wagę. Pomarańczowa skórka pojawia się zarówno u pacjentek, które są szczupłe, jak i u tych bardziej puszystych, najczęściej występuje na udach, pośladkach i brzuchu. Problem ten nierzadko jest źródłem wielu kompleksów. Jak się pozbyć cellulitu? Poza domowymi sposobami, które nie zawsze są skuteczne, warto wspierać się też zabiegami wykonywanymi przez specjalistów. W naszym gabinecie można umówić się m.in. na masaż antycellulitowy.

Co daje masaż antycellulitowy? Polepsza on ukrwienie skóry i mięśni, a równocześnie przyspiesza metabolizm oraz naprawę komórek. Wpływa również korzystnie na wygląd sylwetki, gwarantuje zmniejszenie widoczności cellulitu oraz ujędrnienie skóry. Dobrze przeprowadzony zabieg zmniejsza zastoje limfatyczne, dodatkowo odżywia komórki i je natlenia. W efekcie skóra staje się bardziej napięta i jędrna. Masaż antycellulitowy w połączeniu z ćwiczeniami, domowymi zabiegami i zdrową dietą przynosi spektakularne rezultaty.

Masaż antycellulitowy - dla kogo?

Na zabieg może zdecydować się niemal każdy. Masaż antycellulitowy będzie odpowiedni nie tylko dla osób, które mają bardzo widoczny cellulit. Zabieg sprawdzi się też w przypadku słabo widocznej skórki pomarańczowej (wtedy można liczyć na szybsze efekty), jak również jako profilaktyka przed cellulitem. Masaże antycellulitowe przynoszą efekty w przypadku problemów z zatrzymywaniem się wody w organizmie.

Przeciwwskazania do wykonania masażu antycellulitowego

Choć masaż antycellulitowy jest w pełni bezpiecznym zabiegiem, istnieją pewne przeciwwskazania do jego przeprowadzenia:

• podwyższona temperatura,
  • nowotwory,
  • ciąża,
  • okres menstruacji,
  • choroby zakaźne,
  • zaburzenia działania układu krążenia: zakrzepica, choroby serca, posiadanie rozrusznika serca, miażdżyca, nadciśnienie,
  • zapalenie naczyń i węzłów chłonnych,
  • hemofilia,
  • cera naczynkowa.

Czas trwania zabiegu 30 - 60 min