Medycyna estetyczna

Powiększanie ust

Efekt pięknych ust

Powiększanie ust kwasem hialuronowym to sposób na piękne, zdrowe i idealnie podkreślone usta. Dzięki substancji, która naturalnie występuje w skórze, nasze usta będą odpowiednio nawilżone, nabiorą młodzieńczego koloru oraz odzyskają utraconą jędrność. Kwas hialuronowy zapewnia naturalny i natychmiastowy efekt,. umożliwia korektę ich kształtu, podkreślenie konturu, podniesienie opadających kącików oraz wypełnienie drobnych zmarszczek wokół.

Jak wygląda zabieg?

Zabieg powiększania i modelowania ust kwasem hialuronowym trwa około 30-45 minut- w zależności od zakresu działań, ustalonego wcześniej z pacjentem podczas konsultacji. Rozpoczyna się nałożeniem na usta i okolice kremu znieczulającego.

Następnie specjalista podaje preparat , mający postać bardzo plastycznego i krystalicznego żelu, który wypełnia i zwiększa objętość ust, wygładza je i nawilża. Zabieg kończy się delikatnym masażem .

Jak przygotować się do zabiegu?

Zabieg powiększania ust nie wymaga specjalnych przygotowań, natomiast podczas konsultacji warto wskazać, co stanowi największy problem i jakich efektów pacjent oczekuje po zabiegu. Efekty wcale nie muszą być bardzo widoczne, często jest to jedynie delikatne i naturalne podkreślenie ich piękna.

Co zrobić po zabiegu?

Zabieg zazwyczaj nie wymaga rekonwalescencji. Bezpośrednio po jego zakończeniu pacjent może powrócić do codziennych aktywności. Usta po zabiegu mogą być opuchnięte i zaczerwienione, możliwe są również siniaki. Zaleca się unikanie sauny i solarium. Efekty widoczne są natychmiast.

Jakie są przeciwskazania do zabiegu?

Z zabiegu mogą skorzystać niemal wszyscy, zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Wśród przeciwskazań do jego wykonania znajdują się:

• stany zapalne skóry (opryszczka, trądzik) oraz inne infekcje;
  • ciąża i karmienie piersią;
  • choroby o podłożu autoimmunologicznym;
  • leczenie onkologiczne;

ZOBACZ WIDEO

Czas trwania zabiegu 30 - 60 min
Znieczulenie miejscowe