Laseroterapia

Alma Harmony Clear Lift – rozstępy, odmładzanie skóry

Laser Clear Lift to innowacyjny laser neodymowo-yagowy typu Q Switch o długości fali 1064/532 nm. Ma on działanie frakcyjne nieablacyjne, czyli nie uszkadza naskórka. Dzięki temu zabieg, poza lekkim zaczerwienieniem, nie pozostawia na skórze żadnych śladów, jest bezbolesny, a powrót do codziennej aktywności – praktycznie natychmiastowy. W przeciwieństwie do większości laserów nie oddziałuje na skórę termicznie, a mechanicznie. Energia bez uszkodzenia wierzchnich warstw skóry skupia w skórze właściwej, gdzie wywołuje przebudowę i pobudzenie produkcji kolagenu. Skóra staje się bardziej jędrna, napięta, wyraźnie odmłodzona, zmarszczki wygładzają się, zmiany pigmentacyjne ulegają rozjaśnieniu, a efekty narastają przez 3 miesiące po zabiegu. Zabiegi należy wykonywać w serii 3 – 5 z 3 tygodniowym odstępem.

Wskazania:

• wiotkość skóry, utrata jędrności
  • melasma
  • fotostarzenie
  • zmiany pigmentacyjne
  • rozstępy

Przeciwskazania:

• ciąża i okres karmienia piersią
  • świeża opalenizna, stosowanie samoopalacza
  • aktywne zmiany chorobowe skóry
  • padaczka
  • aktywna choroba nowotworowa
  • wszczepiony rozrusznik serca
  • skłonności do powstawania bliznowców
  • bielactwo
  • podrażnienie skóry w miejscu zabiegu
  • stosowanie środków fotouczulających (pochodne witaminy A, antybiotyki z grupy tetracyklin, dziurawiec, nagietek)

Przygotowanie do zabiegu:

Skóra poddawana zabiegowi nie powinna być opalona. Preparaty izotretynoiny, retinolu i innych pochodnych witaminy A należy odstawić na miesiąc przed zabiegiem. Przez miesiąc nie należy też wykonywać głębokich peelingów, mikrodermabrazji, nie należy stosować preparatów z kwasami czy witaminą C. Preparaty z dziurawcem czy nagietkiem należy odstawić na tydzień przed zabiegiem.

Przebieg zabiegu:

Skóra nie wymaga znieczulenia. Zabieg trwa zazwyczaj 15 – 45 minut, nie jest bolesny, pacjent odczuwać może delikatne szczypanie, pieczenie, kłucie, ciepło. Po zakończeniu zabiegu nałożony zostanie regenerujący preparat ochronny.

Po zabiegu:

Do codziennej aktywności można wrócić praktycznie natychmiast. Bezpośrednio po zabiegu skóra  może być lekko zaczerwieniona i obrzęknięta. Przez pierwsze 3 dni wskazane jest używanie preparatu ochronnego wspomagającego regenerację, na przykład Cicalfate, Zinalfat, Cicaplast. Fotoprotekcja SPF 50 konieczna jest przez miesiąc po zabiegu.

Czas trwania zabiegu 15-90 min (w zależności od powierzchni)
Wymagane badania --------
Znieczulenie miejscowe
Pobyt w Centrum wyjście od razu po zabiegu
Rekonwalescencja Pełna rekonwalescencja trwa około tydzień, ale do aktywności zawodowej można wrócić zazwyczaj już po 2 dniach. Bezpośrednio po zabiegu skóra będzie zaczerwieniona i obrzęknięta. Później mogą pojawić się strupki, które odpadną po kilku dniach, nie należy ich ścierać czy zdrapywać. Makijaż jest przeciwskazany przez dobę po zabiegu. Filtr UV 50.
Zdjęcie szwów --------
Zmiana opatrunków --------
Przeciwwskazania ciąża, świeża opalenizna, stosowanie samoopalacza leki przeciwkrzepliwe aktywne zmiany chorobowe skóry padaczka aktywna choroba nowotworowa wszczepiony rozrusznik serca skłonności do powstawania bliznowców bielactwo podrażnienie skóry w miejscu zabiegu stosowanie środków fotouczulających (pochodne witaminy A, antybiotyki z grupy tetracyklin, dziurawiec, nagietek)