Medycyna estetyczna

Pelleve

Umow sie na konsultacje

Lifting bez skalpela

Zabieg Pellevé™ jest jedną z najnowocześniejszych niechirurgicznych technik pomagających utrzymać młody wygląd skóry. Możesz go stosować na już widoczne oznaki starzenia (jak zmarszczki czy zwiotczenie skóry) lub profilaktycznie, aby dłużej cieszyć się młodym wyglądem. Zabieg jest bezbolesny i nieinwazyjny, nie wymagający rekonwalescencji, a co najbardziej ekscytujące, w miarę upływu czasu jego efekt potęguje się zamiast słabnąć.

Pelleve™ to opatentowany amerykański system oparty na zastosowaniu energii fal radiowych, tzw. radiofrekwencji (RF). Ta zaawansowana technologia działa dwufazowo. Zamrażający żel (tzw. Cool-Gel) chłodzi powierzchnię skóry, podczas gdy energia fal radiowych delikatnie ogrzewa i modyfikuje tkanki miękkie znajdujące się pod skórą. Powoduje to kurczenie się i napinanie włókien kolagenowych.
Zabieg jest krótki, bezpieczny i bezbolesny, a przy tym nieinwazyjny. Dlatego już bezpośrednio po nim możesz wrócić do codziennych zajęć. Miejscowe, niewielkie zaczerwienienie widoczne jest zwykle przez niespełna godzinę, a nigdy dłużej niż dobę.

Pełny efekt w postaci wyraźnego odmłodzenia skóry (poprawa napięcia, elastyczność, wygładzenie zmarszczek) ujawnia się stopniowo przez kilka kolejnych miesięcy i utrzymuje się od 1 do 2 lat.
W odróżnieniu od laserów, których używania nie zaleca się w sezonie letnim, zabiegom Pellevé™ można poddawać się przez cały rok.

Wskazania:

• obwisły podbródek
  • fałdy nosowo-wargowe
  • zmarszczki wokół ust
  • zmarszczki lub fałdy pomiędzy brwiami
  • nadmiar skóry na górnej powiece
  • “kurze łapki”
  • zmęczony, smutny wyraz twarzy

Wazne informacje

Czas trwania zabiegu ok. 120 minut
Wymagane badania --------
Pobyt w Centrum --------