Chirurgia odtwórcza włosów

Problem z głowy!

Problem łysienia dotyka ponad 70% mężczyzn i około 40% kobiet. Większość preparatów kosmetycznych czy zabiegów małoinwazyjnych ma ograniczoną skuteczność. Na szczęście chirurgia plastyczna potrafi doskonale radzić sobie z tym problemem, oferując jedyne długofalowo skuteczne rozwiązanie – chirurgia odtwórcza włosa.

• Chirurgia odtwórcza włosa metodą FUE - to metoda chirugi odtwórczej włosa bez pozostawienia widocznej blizny, bez skalpela i bez szwów. Polega na pobraniu jednostek mieszkowych (skupisko 1–5 mieszków włosowych) urządzeniem o średnicy poniżej milimetra. Wykorzystujemy najbardziej zaawansowane technologicznie urządzenie dostępne na rynku, uzyskując najwyższą możliwą jakość przeszczepu i minimalny odsetek uszkodzeń. Lekarz nacina specjalną głowicą skórę i tkankę podskórną wokół jednostek mieszkowych stale śledząc kierunek wzrostu włosów, a  ich wyciąganie odbywa się ręcznie. Przeszczepione włosy są niewrażliwe na androgeny i pozostają w nowym miejscu praktycznie do końca życia. Leczenie chirurgiczne często uzupełniamy o odpowiednie leki i zabiegi małoinwazyjne aby zoptymalizować wzrost włosów.

Wszyscy pacjenci zainteresowani chirurgią odtwórczą włosa mogą kontaktować się z naszym dedykowanym opiekunem pacjenta pod numerem +48 512 763 803 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-20:00. Opiekun odpowie na wszystkie pytania oraz przybliży przebieg procesu leczenia.

• Leczenie uzupełniające - przeszczepione włosy są mało podatne na łysienie androgenowe i pozostają w nowym miejscu przez dziesiątki lat. Gęstość włosów może się jednak obniżać ze względu na dalsze wypadanie włosów, które znajdowały się w objętych chorobą miejscach jeszcze przed przeszczepem. Aby walczyć z wypadaniem tych natywnych, nieprzeszczepionych włosów proponujemy naszym pacjentom zaawansowane leczenie uzupełniające. Prowadzimy leczenie farmakologiczne wzbogacone o małoinwazyjne zabiegi uzupełniające.
  • Regenera Activa - to specjalnie zaprojektowanym systemem wykorzystującym autologiczny przeszczep komórek. Poprzez skalibrowany proces mechaniczny oraz filtrację pozwala uzyskać wysoką koncentrację tzw komórek progenitorowych (prekursorowych), zdolnych do regeneracji tkanek.