Chirurgia odtwórcza włosów

Umów się na e-konsultację

konstancin@drszczyt.pl

Odzyskaj bujną fryzurę

Problem łysienia dotyka ponad 70% mężczyzn i około 40% kobiet. Większość preparatów kosmetycznych czy zabiegów małoinwazyjnych ma ograniczoną skuteczność. Na szczęście chirurgia plastyczna potrafi doskonale radzić sobie z tym problemem, oferując jedyne długofalowo skuteczne rozwiązanie – chirurgia odtwórcza włosa.

Wszyscy pacjenci zainteresowani chirurgią odtwórczą włosa mogą kontaktować się z naszym dedykowanym opiekunem pacjenta pod numerem +48 512 763 803 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-20:00. Opiekun odpowie na wszystkie pytania oraz przybliży przebieg procesu leczenia.

Chirurgia odtwórcza włosa metodą FUE

FUE to metoda chirugi odtwórczej włosa bez pozostawienia widocznej blizny, bez skalpela i bez szwów. Polega na pobraniu jednostek mieszkowych (skupisko 1–5 mieszków włosowych) urządzeniem o średnicy poniżej milimetra. Wykorzystujemy najbardziej zaawansowane technologicznie urządzenie dostępne na rynku, uzyskując najwyższą możliwą jakość przeszczepu i minimalny odsetek uszkodzeń. Lekarz nacina specjalną głowicą skórę i tkankę podskórną wokół jednostek mieszkowych stale śledząc kierunek wzrostu włosów, a  ich wyciąganie odbywa się ręcznie. Nie są wykorzystywane żadne automatyczne systemy ssące, które co prawda przyśpieszają pracę, ale w znacznym stopniu przyczyniają się  do uszkodzenia i wysuszenia jednostek włosowych. Włosy najczęściej pobierane są z okolicy potylicznej, ale można też wykorzystać inne miejsca, na przykład brodę. Po pobraniu włosów pozostają niewielkie strupki, które odpadają po kilku dniach. Miejsca pobrania stają się niewidoczne, bez pozostawienia linijnej, szpecącej blizny. Jednorazowo można przeszczepić do około 2500 jednostek mieszkowych, czyli około 6000 włosów. Zabieg trwa kilka godzin, jest bezbolesny dzięki znieczuleniu miejscowemu, a pacjent tego samego dnia może opuścić Klinikę. Włosy w przeszczepionym miejscu odrastają ostatecznie po około 9 miesiącach. Przeszczepione włosy są niewrażliwe na androgeny i pozostają w nowym miejscu praktycznie do końca życia. Leczenie chirurgiczne często uzupełniamy o odpowiednie leki i zabiegi małoinwazyjne aby zoptymalizować wzrost włosów.