Zabiegi HI-TECH

Pelleve

Pelleve - bezpieczna i skuteczna metoda odmładzania twarzy

Jeśli zależy Ci na odmłodzeniu skóry i chcesz to zrobić w sposób bezpieczny i gwarantujący naturalne efekty, zabieg Pelleve jest dla Ciebie. Korzyści płynących z tej metody walki z oznakami starzenia jest naprawdę wiele. Przede wszystkim jest to zabieg, który nie wymaga długiego okresu rekonwalescencji. W zasadzie do codziennych aktywności można powrócić zaraz po jego wykonaniu, a ewentualne zaczerwienienie skóry utrzymuje się nie dłużej niż dobę. Można go przeprowadzić w dowolnym czasie, nawet latem.

Na czym polega zabieg Pelleve?

Do jego przeprowadzenia wykorzystywana jest energia fal radiowych, tzw. radiofrekwencja (RF). Technologia ta działa dwufazowo, bo zamrażający żel chłodzi naskórek, z kolei energia z fal radiowych delikatnie ogrzewa skórę. W efekcie dochodzi do modyfikacji tkanek miękkich i kurczenia oraz napinania włókien kolagenowych. W celu wykonania zabiegu stosowana jest głowica, która emituje fale elektromagnetyczne o wysokiej częstotliwości. Zadaniem wspomnianego wcześniej żelu jest ułatwienie przenikania fal. Podczas zabiegu odczuwalne jest narastające ciepło, a przeprowadzająca go osoba dokładnie kontroluje temperaturę. Odmładzanie skóry metodą Pelleve nie wymaga stosowania znieczulenia.

Jakie efekty zapewnia Pelleve?

Rezultaty w postaci wyraźnie zrewitalizowanej, bardziej napiętej skóry pojawiają się stopniowo, choć pierwsze efekty są widoczne niemal od razu. Znaczącą zmianę w wyglądzie skóry można zaobserwować po kilku tygodniach. Tak naprawdę efekty ujawniają się przez kilka miesięcy od zabiegu. Wynika to z tego, że proces odbudowy kolagenu zajmuje sporo czasu. Pelleve to jeden z nielicznych zabiegów, których rezultaty z czasem się zwiększają, a nie słabną.

Dla kogo jest ten zabieg?

Zabieg Pelleve cieszy się popularnością wśród osób odwiedzających naszą klinikę. Idealnie sprawdza się w przypadku problemów z:

• obwisłym podbródkiem - w niewielkim zakresie,
  • zmarszczkami wokół ust i pomiędzy brwiami,
  • fałdami nosowo-wargowymi,
  • kurzymi łapkami,
  • nadmiarem skóry na górnej powiece,
  • zmęczoną, pozbawioną blasku skórą.

Czas trwania zabiegu ok. 120 minut
Wymagane badania --------
Pobyt w klinice --------
Rekonwalescencja wyjście od razu po zabiegu